ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

PANNON-VÍZ Zrt.: Milyen ügyeket intézhet a Pannon-Víz Zrt. telefonos ügyfélszolgálatán keresztül?

2024.04.22
A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói a személyes ügyfélszolgálat mellett választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online, valamint telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. A telefonos ügyfélszolgálaton általános tájékoztató jellegű információkkal szolgálhatnak szolgáltatásokról, díjakról, jogszabályokról, felhasználói adatok módosításával, valamint műszaki, fizetési és számlázási kérdésekkel kapcsolatban, továbbá információt nyújthatnak az adott felhasználási helyről, fogyasztási adatokról, folyószámla és hátralékkezelés állapotáról is. A Pannon-Víz Zrt. számára fontos a felhasználók elégedettsége így az alábbi ügyekben tudnak még telefonon segíteni: A telefonos ügyintézés során kérhetnek számlamásolatot, igazolást, igényelhetik a számlázási ütemterv módosítását, valamint a részszámla és számla mennyiségének módosítását. Az ügyfélszolgálatot felkereshetik felhasználói bejelentések kezelése és felvétele céljából. Segítséget nyújtanak a felhasználási helyek helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos időpont egyeztetésben, valamint vízminőséggel kapcsolatos bejelentések kezelésében, továbbá lehetőség nyílik a mérőóra állás lejelentésére is. Ügyféltájékoztatást nyújthatnak kintlévőség kezelése, víz, szennyvíz, csapadékvíz számlázással összefüggő igények, reklamációk, panaszok kezelésével, szolgáltatás korlátozásával, felfüggesztésével, jogi ügyek kezelésével, felhasználóváltozás bejelentésével, valamint közszolgáltatási szerződés kötésével kapcsolatos ügyekben.
(inforabakoz.hu)
További információ:
Cookies Settings